Antwoord van owayo:
Beste klant, hoewel jouw gewenste verzenddatum ver voor de vroegstmogelijke verzenddatum (zoals gecommuniceerd tijdens het bestelproces) lag, hebben wij intern onze uiterste best gedaan om te kijken of het proces eventueel toch noch naar voren geschoven kon worden. Dit was echter fysiek onmogelijk, omdat jouw aanvraag extreem kortdag was. Je gewenste verzenddatum lag ver voor de vroegstmogelijke verzenddatum die wij op dat moment überhaupt konden aanbieden. Wij hebben ons uiterste best gedaan, en het bovenstaande hebben wij ook allemaal helder gecommuniceerd. Het spijt ons dat je gewenste verzenddatum helaas fysiek en logistiek onmogelijk was.
eKomi
eKomi is een onafhankelijk portaal waarop klanten hun online aankoop veilig en transparant kunnen beoordelen. Onze klanten maken al sinds 2011 gebruik van eKomi om hun feedback te geven. Wij kunnen op de klantbeoordelingen bij eKomi geen invloed uitoefenen.
Duizenden andere feedbacks vind je op www.ekomi.nl